LähiTapiola uudistaa asiakaspalveluaan vastaamaan asiakkaiden tarpeita
LÄHITAPIOLA Etelä-Pohjanmaa uudistaa asiakaspalveluaan Järviseudulla vastatakseen paremmin asiakkaiden muuttuneisiin tarpeisiin. Puhelinpalvelu siirtyy lähemmäs asiakasta ja ajanvaraustapaamisille varataan lisää aikaa. –Olemme todenneet, että asiakkaat haluavat hoitaa vakuutusasioitaan yhä enemmän puhelimitse ja verkossa, kertoo palvelupäällikkö Essi Koskiahde LähiTapiola Etelä-Pohjanmaalta. –Korona-aika vauhditti muutosta, joka on ollut käynnissä jo useamman vuoden. Edelleen kuitenkin on kysyntää myös perinteiselle toimistopalvelulle. Toimistolla … Jatka artikkelin LähiTapiola uudistaa asiakaspalveluaan vastaamaan asiakkaiden tarpeita lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen