LAPPAJÄRVEN kunta valitsi kesäkuussa uuden kaksisanaisen sloganin markkinointiinsa. Internetin keskustelupalstalla on muisteltu Alivaltiosihteerin Lappajärven kunnalle luomaa myyttistä markkinointilausetta. Miten Lappajärvi sai ilmaista mainosaikaa ohjelmaan? Sattumaltako sen toimittajakolmikko kaivoi tietonsa Lappajärven erikoislähetykseen 1990-luvun puolivälissä? Ehei, se oli kahden määrätietoisen lappajärveläissisaruksen brändäämistyön tulosta. Heitä pisti vihaksi, että naapurikunnista vitsailtiin ohjelmassa, mutta Lappajärvestä ei puhuttu mitään. –Tuli mitta … Jatka artikkelin Miksi Alivaltiosihteeri mainosti Lappajärven kirkkomaalle hautaamista ja mikä oli myyttinen tunnuslause kunnalle? lukemista
Kopioi ja liitä tämä koodi WordPress-sivustollesi luodaksesi upotteen
Kopioi ja liitä tämä koodi sivustollesi luodaksesi upotteen