• Eila Lakaniemi osallistui Jpyp:n digimarkkinointikurssille viime vuonna. Sen antia voi hyödyntää edelleen palauttelemalla asioita mieleen. Hän suunnittelee hyödyntävänsä myös tulossa olevia markkinointiin liittyviä kursseja. –Asiat kirkastuvat, kun niihin vähän perehtyy.

Digiloikka hirvitti, mutta se onnistui

KUKKASALONKI Kastanjan yrittäjä Eila Lakaniemi on tyytyväinen ja helpottunut, ylpeäkin, kun yrityksen digitaaliset palvelut on saatu päivitettyä. Nettikauppa avautui 5. helmikuuta ja kotisivut ovat uunituoreet. Somessakin on aktivoiduttu. JPYP:n alueen yrityksiä on tsempattu digitalisaation hyödyntämisessä koronapandemian aiheuttamien toimintaympäristön muutosten vuoksi, ja huhtikuussa ilmestyy alueellisen digimarkkinoinnin työkirja.

Artikkelin lukeminen vaatii kirjautumisen.

Jaa juttu: