Eväitä Erämaasta kehittää matkailumarkkinointia

Julkaistu:
Kategoria:
,
Aihe:

–Hankkeen tavoitteena on myös lisätä yrittäjien osaamista tuotteistamisen, markkinoinnin ja palveluiden saralla, kertoi projektipäällikkö Eetu Puntala. –Hankkeessa järjestetään koulutustilaisuuksia sekä työpajoja alueen toimijoille. Lisäksi yritysten on mahdollista pyytää yrityskohtaista sparrausta ja neuvontaa matkailuliiketoiminnan kehittämiseksi.

Projektipäällikkö toivookin, että kaikki Soinin alueen matkailutoimijat lähtevät mukaan toiminnan kehittämiseen ja yhteistyön lisäämiseen. –Se on tärkeää, jotta alueesta saadaan myös kauempaa matkaaville kiinnostava kohde.

Yhtenä tärkeimpänä toimenpiteenä hankkeessa ovat Soinin Luonto- ja Erämessut. Projektipäällikkö on tiiviisti mukana messujen järjestämisessä ja suunnittelussa, sekä suunnittelee niin messujen kuin kunnankin markkinointia. Vahvoina teemoina messuilla ovat metsästys, kalastus, retkeily ja luonnossa liikkuminen sekä digitaalisuus. Messujen aikana järjestetään digiseminaari sekä erilaisia keskustelutilaisuuksia hankkeen puitteissa.

Hanke jatkaa Panda Trail- ja Soini 1867-hankkeiden viitoittamaa tietä Soinin luontoprofiilin vahvistamisessa ja tunnettuuden lisäämisessä niin kansainvälisesti kuin kansallisesti. –Yhteistyökumppaneita haetaan kansainvälisesti samankaltaisista kohteista ja yhteistyötä tehdään suomalaisten eräalan tapahtumien kanssa sekä käydään kunnolla benchmarkkaamassa alan tapahtumia.

Hanke kestää 2020 elokuun loppuun.

Jaa Somessa

Facebook
X (Twitter)
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
Sähköposti

Jätä kommentti