Palvelutyytyväisyyskysely tehdään ELY-keskusten ja ELY-keskusten ja TE-toimistojen kehittämis- ja hallintokeskuksen (KEHA-keskus) palveluista vuosittain.
Etelä-Pohjanmaan ELY-keskuksessa vastaajia oli 159. Vastaajia oli varsin tasaisesti maksatuspalveluihin, rahoituspalveluihin ja valvontapalveluihin. Yritysten kehittämispalvelujen analyysi- ja konsultointipalveluissa vastaajia oli selkeästi vähemmän. Lupapalvelujen vastaajia ei Etelä-Pohjanmaan ELY-keskuksessa ollut. Kyselyn asteikko on 1-5.
Palautteen mukaan kokonaistyytyväisyys on jatkanut paranemistaan edellisvuodesta, mutta kehitettävää on edelleen asian käsittelynopeudessa etenkin maksatuspalveluissa ja rahoituspalveluissa. Myös sähköisten järjestelmien toimivuuteen ja opastamiseen on kiinnitettävä huomiota